tisdag 5 oktober 2010

Trött

Jag är helt slut! Det har varit en intensiv arbetsdag. Möten och besök om vartannat. Det är så mycket ny information och nya saker som man måste komma ihåg. Jag har väldig tur att ha jättebra kollegor som alltid hjälper och påminner. Så kom man hem och gick en härlig promenad i skogen med Sandra. Nu är det mat som gäller innan mitt blodsocker åker på minus.

Igår var en bra dag! Jag fick laga lasagne med min mamma och sedan bakade jag massa bullar till henne! Jag fick med mig lite bullar hem så jag delade med mig av dem till min kära Sandra så såg vi på film (Prince of Persia) och hade det mys med mörk choklad, bullar och nötter. Mer kan man inte begära en måndagskväll! Ikväll är jag som sagt som ett ursketet äpplamos så det blir soffan med massa tv-tittande. I morgon blir det andra bullar dock! Då är det gymmet som gäller på kvällen efter jobbet! Jag kommer inte ha massa möten i morgon på jobbet och slutar lite tidigare så jag hinner nog ladda till ett hårt härligt pass så man blir helt mör och go i kroppen.

Fick sms från Telia idag med att de har skickat beställning om min iphone4 så jag hoppas jag får den snart!! Jag längtar så sjukt mycket!! Mina knappar på min nuvarande telefon förfaller en efter en så jag är väldigt trött på den. Jag kommer bli så cool med min nya telefon :D

Har ilandsproblem, NCIS och Desperate Housewives har säsongspremiär ikväll på samma tid. Katastrof, vad väljer man? Det är inte konstigt att folk är olagliga och laddar ner när de sänder stora program på samma tider, dålig stil. Har inte riktigt bestämt mig än vad jag ska se men det lutar åt desperate. Är sugen på bio med, kanske ska ta en sväng till Borås i helgen och se lite bio, nån grym film som ger en härlig känsla som man kan leva på i flera timmar. Måste kolla upp detta.

Nu orkar jag inte skriva mer, orkar knappt tänka idag.

Music, Melissa Horn Jag kan inte skilja på

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar