onsdag 27 oktober 2010

Mörkt

Har svårt för att anpassa mig till detta mörker. Det är skitjobbigt på kvällarna och morgonen när det bara är mörkt att fortsätta tänka positivt och vara glad. Men eftersom jag är envis så sitter ändå och säger till mig själv att jag är lila lycklig som på en sandstrand och att det bara är mörkret som spelar mig ett spratt!
Jag vaknade i natt och var klarvaken. Det är verkligen jobbigt när man vet att man egentligen är jättetrött men tankarna börjar snurra direkt så man blir automatiskt pigg. Det var nån som sa till mig innan i veckan att jag tänker för mkt och jag gör nog det. Men hur ska man kunna stänga av sina tankar?

Idag ska jag ner och bowla med några brukare, ska bli spännande. Jag tycker personligen inte om att bowla men det kan nog bli kul ändå!

Min syster fyller tjugo idag. Jag börjar få lite åldersnoja men jag har nog alltid nämnt mig äldre än vad jag är. Istället för 22 känner jag mig mer som 32 men det är väl så det är misstänker jag. När jag väl är 32 kommer jag nog känna mig som 22...

Peace out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar