måndag 7 februari 2011

Lite Random








Här är lite bilder från Egypten! Jag hade det hur bra som helst och jag längtar tillbaka! Solen och värmen gjorde verkligen underverk med mig! Jag har mycket mer energi och jag känner mig gladare. Längtar verkligen till våren nu! Längtar också till när syrenerna och alla andra blommor börjar blomma så man kan känna i luften att det är vår!

Denna helgen har jag varit i Göteborg och hängt med Natalie och Axel. Det var den bästa helgen på länge! Jag ville inte alls åka hem till jobbet... Men jag får snart åka tillbaka så jag tror jag ska överleva! Här kommer lite coola bilder från en oförglömlig kväll!


Vi tog massor med bilder och fjantade oss massor innan vi gick ut till en pub och hade det trevligt med Axels arbetskamrater!


Idag har jag varit duktig och gjort kycklinggryta så jag har lite matlådor! Jag tror jag ska börja med det nu så mycket som möjligt så jag inte ska köpa lunch till jobbet varje dag, det blir dyrt i längden! Så nu ska det bli andra bullar! Ska försöka fixa ihop en lasagne nu i veckan med! Sen blir det att ta tag i träningen ordentligt igen också! Tur det töar och regnar nu så man kan ut och gå igen utan risk för att halv slå ihjäl sig på kuppen!

Peace out!

1 kommentar: