tisdag 15 februari 2011

Nedrans otur!

Hade en helt underbar dag igår! Den bästa dagen på länge. Fick gjort massor och jag fick göra fint och laga mat till finaste Lisa och Sandra. Det var verkligen en sjukt bra kväll! <3
Denna dagen har också varit bra, haft en bra dag på jobbet och jag kom hem för att få en härlig Anna-dag med Glee som jag verkligen har fastnat för!




Den får mig att gråta och skratta och får mig alltid att må bra! Lika knäpp som jag och massa musik. Känns som om den är helt anpassad till mig!

Men sedan ringer mamma. Min bil har varit paj sedan innan jul. Batteriet är urladdat och vi har inte orkat eller hunnit ta hand om det problemet försen nu. Mammas sambo var här och fixade i ordning den och hittade då också 5 st parkeringsböter. Jag trodde jag skulle gråta sönder mig själv (tack Axel för du alltid finns för mig när jag är hysterisk). Jag bara såg min Stockholmsresa försvinna ut genom fönstret för hur ska jag ha råd med allt? Jag har inte vågat kolla hur mycket pengar jag måste betala men jag fruktar det värsta. Jag blir bara så ledsen, vart annars skulle jag ha ställt en bil som inte fungerar? Det är inte direkt så att jag själv hade kunnat flytta på den! Hatar att folk ska förstöra för andra. Antagligen är det någon som har ringt in och sagt att den stått där och så har de kommit och lagt dit en massa böter. Men som vanligt så får jag väl inte vara glad för länge utan att bli påmind om att jag lever så det är väl bara att försöka resa sig upp igen, borsta av sig och gå vidare. Bita ihop och se glad ut helt enkelt.

Men efter att ha varit arg och ledsen och fått ut alla känslor så känner jag nu att jag kommer klara detta. Jag klarar mig alltid. Jag behöver bara bli påmind om det ibland!
Förresten så kan jag ju glädja mig åt att jag ska äntligen få åka till London i vår! Har alltid velat åka dit och nu ska jag få komma iväg! Det kommer bli hur roligt som helst! Längtar massor!!

Music- Melissa Horn, Vår sista dans

1 kommentar:

  1. ÄLSKAR, AVGUDAR OCH LYSSNAR SÖNDER DEN LÅTEN <3

    SvaraRadera