måndag 24 januari 2011

EGYPTEN!!

http://www.fritidsresor.se/resa/egypten/marsa-alam-kusten/coraya-bay/blue-village-exotic-lamaya-resort/bilder?season=vinter-10-11#page-scroll



På detta ställe kommer jag nu tillbringa en vecka (Coraya Bay, Marsa Alam)! Ska bli så sjukt underbart!! Jag har laddat med att ha packnings-panik. Jag har fortfarande ingen väska utan får den i morgon efter jobbet och då har jag ca 1 timma på mig att fixa i ordning allt innan vi åker till min kära syster i Partille för att sova där och sedan bär det av tidigt på onsdag morgon! Jag hoppas jag hinner få med mig allt. Jag har fixat massa musik nu med så jag har något att lyssna på och så har jag med mig två böcker. Jag började lyssna på Melissa Horn igen idag med. Lyssnade på henne i somras och speciellt när jag var i Spanien så jag fick värsta sol och värme och sommar känslor så jag är verkligen redo för att få komma iväg!
Jag inhandlade solkräm och handdesinfektionsgel på apoteket innan idag och kassörskan frågade med en längtande stämma om jag skulle utomlands och sa sedan att hon var lite avundsjuk för hon skulle inte utomlands försen i juni och det kändes som en evighet dit.
Jag inhandlade också en köksknivsslip eftersom det är vissa som har klagat på mina knivar (medräknat mig själv) så jag kände att det var dags. Så nu är mina knivar vassa igen så nu kan jag skära igenom istället för att krossa/mosa/slita sönder det jag ska ha!

Ha det så bra här hemma nu så ska jag ha det riktigt underbart i solen!

PoK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar