söndag 28 november 2010

1 advent

Idag kom ljusstakarna och julstjärnorna upp! Det blev genast otroligt mycket mysigare här hemma! Det finns ju ingen mysigare än jultiden måste jag säga! Det är fint med snön med. Fast det är lite väl kallt.. Men men smällar man får ta! Snart bär det ju av till Egypten så jag tror jag står ut tills dess!

Denna helgen har jag inte gjort någonting knappt. Vi firade pappas fru som fyllde 50 igår. Vi åkte till Borås och bowlade och åt på Babbel. Väldigt god restaurang! Jag åt tapas, det blev oxfilégrillspett, potatisgratäng, nachos och lammfärs-köttbullar i tomatsås! Jag kom då fram till att jag inte tycker om oxfilé. Annars var det en väldigt trevlig kväll med familjen! Självklart vann jag bowlingen!

Cissi, Jenny och Linda

 Söta Cissi och Jonatan!
 Bildbevis på att jag äger i bowling
 Martin och Jenny
 Ingrid och pappa!
 Jonatan in action
Martin, Jenny och Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar