måndag 15 november 2010

The Runaways

Har haft en super helg! Fick umgås med Oscar på riktigt för första gången! Helt sjukt egentligen att man inte har sett till att det har hänt innan på de 7 åren som vi känt varandra. Men eftersom båda har haft förhållanden så har det kanske inte varit aktuellt eftersom det alltid är lite känsligt att umgås med en vän av det motsatta könet, även om man bara är vänner. Men det har varit en riktigt myshelg med dålig film och bara slappande i soffan.

Från filmen

The Runaways

Såg en stört bra film förra veckan som heter the Runaways. Den handlar om bandet med samma namn som startade på 70-talet av grymma Joan Jett. Det var det första hårdrocks-bandet som bestod av tjejer. Grym musik och skådespelarna är väldigt bra! Det är Kristen Steward (från Twilight) och Dakota Fanning som har huvudrollerna. Jag har inte riktigt gillat Kristen Steward innan eftersom jag tycker att hon har spelat sina roller precis på samma sätt men i denna filmen så rockade hon!! Dakota Fanning och också väldigt grym att spela den hårda knarkande tjejen.

Idag är det måndag och jag sitter på jobbet, har redan haft tre besök och ska ha två till, en väldigt intensiv dag, brukar inte ha alls mycket att göra på måndagar men så har två semester och en är hemma för vård av barn så jag är själv. Det kommer en till om en stund som tur är annars hade det varit riktigt körigt. Men det är väl bra att man har att göra så måndagen går så man slipper tänka på att det är massa dagar kvar till helgen. Men jag gillar ju mitt jobb så det är inte så farligt egentligen. Hoppas det händer nånting roligt i veckan! Ska iväg och träna ikväll antagligen sen vill jag väldigt gärna se filmen "The Social Network" med. Hoppas jag får tillfälle att se den på bio!

PussKram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar