onsdag 17 november 2010

Ibland

Ibland tror jag det bara är bäst att lägga ner allt och börja om från början.
Ibland tror jag att allt som händer har en mening.
Ibland tror jag det är bra att må dåligt för att man ska känna hur bra man mår när man mår bra.
Ibland tror jag att jag är hur bra som helst.
Ibland vill jag vara som björnarna och gå i ide under vintern.
Ibland saknar jag någon att dela allt med så det gör ont.
Ibland är jag så glad över att jag är ensam.
Ibalnd saknar jag det som varit.
Ibland längtar jag efter vad framtiden kommer att ge mig.
Ibland älskar jag mer än hatar.
Ibland hatar jag mer än älskar.

Inte konstigt man är förvirrad ibland..

1 kommentar:

  1. Kunde inte sagt det bättre själv! Håller med om allt utom sista punkten för det tar mycket energi att hata någon och de personerna är inte värda den energin:) <3

    SvaraRadera