torsdag 2 december 2010

Saknar!

Jag saknar mina vänner, gamla som nya! Jag saknar att få umgås med alla. Få skratta tillsammans och känna hur mycket de betyder för mig! Jag vill ha alla hos mig.. Saknar skoltiden så man alltid för det mesta hade alla nära. Nu bor alla så långt bort och helt spridda. Det är så många som jag inte har träffat på jag vet inte hur länge!
Tur jag ska åka till Oscar i morgon så jag får träffa någon i alla fall. Ska bli så kul att få komma upp till Stockholm igen! Som tur är bokade jag bussbiljett så jag inte behöver oroa mig för sj:s olika förseningar pågrundav all snö. Det snöar nu igen så det hade garanterat blivit problem någonstans. Så jag har fixat första säsongen av the big bang theory och filmen the social network som jag tänkte underhålla mig med på den 5½ timme långa bussfärden. Jag hatar att åka buss men jag hoppas att det ska gå bra, valde "Bus 4 you" och de ska ju ha bättre säten och internet och allt möjligt så jag hoppas att det ska gå någolunda smärtfritt!

Nu sitter jag på jobbet och lyssnar på julmusik. Det ger en speciell stämning. Kanske därför jag saknar alla så mycket. På julen ska man ju verkligen vara med alla som man älskar och jag hoppas jag kan få träffa så många som möjligt nu kring jul!
Det som behöver inköpas näst är termobyxor. Det är SVINKALLT ute och mina fötter blir aldrig varma nu förtiden. Kanske ska passa på att köpa riktigta snökängor också.

Massa kärlek till er <3

1 kommentar:

  1. Vad kul att du har en blogg igen:) Bara att komma och hälsa på mig om saknade blir FÖR stor haha. Den 18de kommer Frida, Tessan och din syster hit så haka på du:) Kram från Varberg

    SvaraRadera