tisdag 7 december 2010

Chokladkalender

Får alltid en chokladkalender av min mormor och det är ju så himla mysigt att få öppna en lucka för varje dag! Problemet är bara att jag nu förtiden har lite svårt att komma ihåg att ta en lucka varje dag. Tror det har med åldern det där med minnet. Eller så är man helt enkelt lika exalterad längre, vilket är väldigt deprimerande egentligen. Det är 2 veckor kvar till jul och jag har inte en uns ens av julkänsla. Hoppas den kommer snart, vi ha ju snö och allt!

Var i Stockholm i helgen och hälsade på Oscar! Hade världens myshelg även denna gången och det smärtar att veta att vi inte kan ses på minst 2 månader. Men men, jag tror jag överlever!
Jag hade tänkt att vi skulle göra massor när jag var där för jag var ändå där fre-mån men tiden gick så sjukt snabbt! Jag hann i alla fall hälsa på mina underbara kusiner där uppe och fick väldigt god mat! Sedan bakade jag och Oscar en megagod glasstårta! Vi var ute och gick med, vi gick nog lite vilse fast Oscar sa att han visste vart vi var (han visste bara inte hur vi skulle komma hem...)

Idag har jag varit hos frisören! Jag är totalt väldigt fattig nu men jag blev nyklippt och snygg!

Har varit och övat med luciorna idag med! Det är på Åsundsholm som de vill ha ett Luciatåg och vi är 7 tjejer som ställer upp! Det ska bli roligt! På lördag gäller det och vi kommer vara grymma som vanligt! Har gjort detta i några år nu och det är väldigt trevligt!

Vill bara hälsa till Jenny med, jag blev såå glad när du ringde! Du är nog en av de roligaste jag känner och jag kommer gärna den 18!!

KRAM

1 kommentar:

  1. TACK:D Jösses vad glad jag blev nu! Du är så välkommen så:) Tack för att du är du, kram på dig

    SvaraRadera