fredag 10 december 2010

Dålig dag

Har för mycket i mitt huvud för mitt eget bästa. Tror jag har en "nere-dag" idag. Mycket som snurrar. Men man måste nog ha sådana dagar med. Ska tillåta mig själv att tycka synd om mig själv idag sen så får vi ta nya tag i morgon.
Glömde av en vårdtagare idag. Första gången det händer. Så pinsamt! Som tur var kom jag på det bara tio min efter jag skulle varit där så blev bara en kvart sen.
Fick choklad av min mormor igår i namnsdagspresent och den räddar livet på mig idag. Ska jobba till 20.00 också, är inte jättepepp på det men det kommer nog gå bra hoppas jag.

Mina händer tycker inte om kylan, de är svullna och torra och spricker. Inte så skönt som det låter men jag överlever nog det med ska ni se.

Måste julhandla med. Vet inte när jag ska hinna det men jag är ledig på måndag så jag hoppas jag ska hitta någon som vill hänga med mig iväg någonstans så jag får lite julklappar inköpta.
Sitter och lyssnar på jullåtar och försöker inpränta julstämning men det går inte så bra. Jag vill ju ha den!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar