måndag 20 december 2010

Galen helg!

Haft en superrolig och helt galen helg! Tack alla inblandade! Är hur trött som helst idag och var halvt död på jobbet men det var väldigt värt det!!

Men efter jobbet så gick jag hem till Maria och då kom hon på att vi borde ut och åka pulka! Så vi hämtade min lillebrors snowracer och åkte ut till backen!




Det måste verkligen göras snart igen för det är ju hur roligt som helst!

I morgon ska jag och min syster ut till farmor och farfar, ska bli väldigt kul att få träffa dem det var länge sedan nu!
Jag har börjat läsa en bok som heter "Illusionen av Gud". Det är Richard Dawkins som har skrivit den och han skriver i början att målet med boken är att alla som har läst den kommer vara ateister. Den är hur bra som helst! Jag har dock bara läst 2 kapitel än men man fastnar verkligen! Eftersom jag verkligen är emot religion så känns det bra att få lite "kött på benen" när det gäller argument för och emot religion. Det som är lite negativt är att han skriver med ett rätt svårt språk så jag måste anstränga mig för att hänga med. Det är svåra ord och sådant men det känns kul att läsa någonting igen och samtidigt lära sig en massa saker!

Snart är det julafton med! Jag har nästan köpt alla julklappar men jag börjar få lite panik över vissa. Jag har inte en aning om hur jag ska lyckas köpa de sista men det löser sig säkert på något sätt...

Ska nog göra lite varm choklad och grädde nu och ska fortsätta kolla på big bang theory, bästa serien på länge!

Kraam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar