söndag 6 mars 2011

Min helg!

Helgen började fint med härlig utgång med sötaste tjejerna Frida och Natalie! Vi hade det så sjukt roligt hela kvällen! Det var karaoke-kväll på Harrys! Jag och Frida ägde med Walking on sunshine! Sedan var det dans hela kvällen lång! Tack för världens kväll! Behövde verkligen den!












Lördagen blev väldigt lugn. Låg i soffan och kollade på Alice i underlandet och Sagan om de två tornen. Som tur var kom Axel och var bakis med mig sen på eftermiddagen. Hängde också med Elin, Johanna och Jenny ut och bowlade! Jag trodde inte jag skulle orka hela den timman men det gick hyffsat bra! Kul att träffa dem igen i vilket fall!





Idag är det väldigt fint väder! (Har hört att det var fint igår med men det var inget jag märkte med neddragna persinenner..) Så jag fick med Axel ut på promenad! Jag fick se till att han fick på sig mycket kläder eftersom han är lite frusen av sig den lille pojken. Men med tre tröjor, två byxor, halsduk, mössa, vantar och jacka så gick det rätt bra!


Nu blir det att fortsätta kolla på Vasaloppet och heja på min kusin och moster som är galna nog att åka!

KRAM

Music - Flogging Molly, Drunken Lullabies

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar