söndag 13 mars 2011

lwfkrg

Det är söndag eftermiddag och nu börjar min helg! Det lät tragiskt.. Jag har jobbat sedan i måndags så nu ska jag ha 1½ dag då jag ska ta tag i mitt liv och städa och greja här hemma. Ska iväg och träna för 4 gången denna veckan. Helt hysteriskt. Men det är bra har jag hört att träna endel så jag kämpar väl på men det är tveksamt om det kommer hålla sig till 4 ggr i veckan framöver.

I fredags var jag med mina kära kollegor och det var hur roligt som helst. Vi hade vinkväll. Kunde inte varit bättre så jag hoppas på en favorit i repris!





Sen så har jag haft en hjärndöd vecka. Jag har ingen skrivinspiration alls. Men det kommer nog tillbaka snart! Jag spenderade dagen på jobbet med att sitta och läsa på tjuvlyssnat.se, det är verkligen så sjukt roligt!

Nu ska jag slappa innan träningen. So Long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar